Opzeggen

De 2e helft van het veldseizoen is nog maar net begonnen, maar de Technische Commissie is al weer druk bezig met de teams voor volgend seizoen.

Mocht je volgend seizoen niet meer als (spelend) lid willen uitkomen, geef dit dan z.s.m. door aan de TC én aan de ledenadministratie. Ook als je je inventarisatieformulier voor de TC al hebt ingeleverd of nog gaat inleveren, en je wilt gaan stoppen moet je dit z.s.m. zelf doorgeven aan de ledenadministratie.

Opzeggen dient voor 15 juni schriftelijk te gebeuren bij de ledenadministratie. Geef bij hetopzeggen aan of je je lidmaatschap wilt opzeggen of om wilt zetten naar overig lid. Ben je te laat met opzeggen, dan ben je de gehele contributie over het seizoen 2024/2025verschuldigd.

Opzeggen kan door te mailen naar ledenadministratie@asvdkorfbal.nl

Als je spelend lid was, graag ook mailen naar tz@asvdkorfbal.nl, de TC kan de mutaties dan verwerken in de nieuwe teams.

Alvast bedankt voor de medewerking,

TC ASVD | Q-cape & Ledenadministratie ASVD |Q-cape