Hoe word ik lid van ASVD | Q-cape?

• Heb je behoefte om lekker te bewegen/om te sporten?
  • Doe je dit graag samen met anderen?
  • Wil je graag met je leeftijdsgenoten korfballen?
  • Wil je graag naast het sporten ook sociale contacten leggen?
  • Wil je alleen trainen, recreatief sporten of juist topsport bedrijven?
  • Of heb je zin om bij de Welpen (4-6 jaar) spelenderwijs kennis te maken met korfbal?
  • Trekt de enige gemengde teamsport met jongens en meisjes je wel aan?
  • Of wil je de E-pupillen (groep 5 en 6) komen versterken?
  • Wil je lid zijn van een gezellige vereniging?
  • Kortom ben je 4 jaar of ouder? ASVD | Q-cape biedt korfbal voor iedereen!
  • Dus wil je bijna het hele jaar door kunnen sporten?
  • Wat kost het korfballen bij ASVD | Q-cape?
    Korfballen bij ASVD | Q-cape is geen dure sport. Voor nog geen 11 euro per maand kunnen kinderen al actief zijn bij ASVD. Er zijn bij ASVD | Q-cape korfbalactiviteiten voor iedereen. Of je nu beginnend korfballer bent of gevorderd, of je competitie wilt spelen of alleen wilt trainen/sporten, of je nu oud of jong bent. Voor iedere leeftijd vanaf 4 jaar is er een categorie.

Wat kost het korfballen bij ASVD | Q-cape?

Korfballen bij ASVD | Q-cape is geen dure sport. Vanaf 11 euro per maand kunnen kinderen al actief zijn bij ASVD | Q-cape. Er zijn bij ASVD | Q-cape korfbalactiviteiten voor iedereen. Of je nu beginnend korfballer bent of gevorderd, of je competitie wilt spelen of alleen wilt trainen/sporten, of je nu oud of jong bent. Voor iedere leeftijd vanaf 4 jaar is er een categorie.

De contributie bij ASVD | Q-cape is afhankelijk van de leeftijdscategorie waarvoor je je hebt ingeschreven. De contributie per lid bestaat uit de basiscontributie, de bondscontributie, en voor de categorieën die een shirt van ASVD | Q-cape in bruikleen krijgen een shirtbijdrage.

Meld je aan bij
ASVD | Q-cape!!!

Voor meer informatie vul het contactformulier in of neem contact op met Petra Leijten. Wil je eerst eens proberen hoe is het? Laat het ons dan weten en je mag gratis aan drie trainingen deelnemen.

Je kunt natuurlijk ook altijd even komen kijken bij ASVD | Q-cape. Bijna iedere dag is er wel wat te doen. ’s Middags en ’s avonds zijn er trainingen op onze eigen accommodatie bij de Treffer op het Burgemeester Dekker sportpark. De wedstrijden worden op zaterdag gespeeld, tenzij wordt deelgenomen aan de midweekcompetitie.

Tijdens het zaalseizoen (van november tot maart) worden de wedstrijden in sporthallen “’t Dok” gespeeld en wordt getraind in de sporthallen.

Contributie overzicht

€ 26,50

Senioren trainen door de weeks en spelen op zaterdag.
Midweek speelt alleen op woensdagavond.

€ 21,20

Junioren trainen door de weeks en spelen op zaterdag.

€ 18,75

Aspiranten trainen door de weeks en spelen op zaterdag.

€ 16,80

Pupillen trainen door de weeks en spelen op zaterdag.

€ 11,00

Trainen op donderdagmiddag

€ 11,00

Trainen op zaterdagochtend

€ 15,50

KorfbalFit recreatief trainingsprogramma voor volwassenen. Trainen door de weeks.

€ 6,20

Overige leden die relatie hebben met de vereniging.

Zie hierboven

De contributie als ondersteunend lid in de maanden dat niet gespeeld wordt en de contributie voor spelend lid gedurende het zaalseizoen. En na afloop van het zaalseizoen een extra éénmalige bijdrage van € 28,00.

(*) De contributie wordt per maand afgeschreven en bestaat uit de basiscontributie, de bondscontributie en de shirtbijdrage indien van toepassing.

NB: Bij tussentijds opzeggen dient tot aan het einde van het lopende seizoen de contributie betaald te worden. Opzeggen uitsluitend schriftelijk, vóór 1 mei van het lopende seizoen bij de ledenadministratie. Het seizoen loopt van 1 augustus t/m 31 juli.