Q-cape

Hoofdsponsor

Als een van de eerste clubs in Nederland was het ASVD uit Dronten dat een hoofdsponsor kreeg welke ook naamsponsor werdt, heeft de club een aantal verbintenissen gehad.

In het najaar van 2023 is het onze huidige hoofdsponsor Q-cape welke naast sponsor ook de naamsverbintenis voor onze club aan is gegaan. Vanaf die dag gaat de club dan ook door het leven als ASVD | Q-cape.

Co-sponsoren

Naast de hoofdsponsor welke per 2023 aan onze club is verbonden, werd er ook met twee co-sponsors een overeenkomst gesloten. In VWA digital agency en Airnoud heeft de club ook in haar co-sponsors twee betrouwbare partners gevonden welke voor langere tijd aan de club zijn verbonden.

Pakket sponsoren

Binnen sponsoring van de club hebben we verschillende mogelijkheden, waaronder de pakket sponsoren. Deze sponsoren hebben naast een reclamebord lang het veld ook een team wat haar wedstrijden speelt in shirts met daarop sponsering en beschikken deze ook over een sponsortas.

Bordsponsoren

Voor elke sponsor hebben we mogelijkheden, de veel sponsoren kiezen voor een bord langs onze velden. In de zaal zullen deze sponsoren een plek vinden op onze digitale reclame zuilen.