De schoonmaak vindt in principe plaats op de maandagavond 19.00 uur en zal ongeveer, afhankelijk van de opkomst, ruim één uur duren. Lukt het niet om op de maandag voldoende mensen bij elkaar te krijgen dan kan een andere dag ook, maar bij voorkeur zo vroeg mogelijk in de week. Door voor een ruime opkomst te zorgen kan
de klus eventueel ook tijdens de training uitgevoerd worden. De trainers van het team zijn aanspreekpunt en verantwoordelijk dat de ouders van het team op tijd, en met minimaal 6 personen, aanwezig zijn. Bespreek dit dus van tevoren met je team. Ook zijn de trainers verantwoordelijk voor de sleutels van De Treffer.
Overleg een eventuele afwijking van het rooster met het aanspreekpunt: Alexander van den Hemel Tel.: 06 53362473 of email: bc@asvdkorfbal.nl. Indien de trainers niet beschikken over de sleutels van De Treffer kunnen deze opgehaald worden en teruggebracht worden bij: Titia Elema, adres Sint Annagilde 6, telefoonnummer 06 44846254.
In de Treffer komen lijstjes te hangen met daarop de werkzaamheden.
Week 14, Vanaf maandag 31 maart |
Ouders C2 |
Week 15, Vanaf maandag 7 april |
Ouders E’tjes |
Week 16, Vanaf maandag 14 april |
x |
Week 17, Vanaf maandag 21 april |
Ouders B2 |
Week 18, Vanaf maandag 28 april |
x |
Week 19, Vanaf maandag 5 mei |
Ouders C1 |
Week 20, Vanaf maandag 12 mei |
Ouders F’jes |
Week 21, Vanaf maandag 19 mei |
Ouders D2 |
Week 22, Vanaf maandag 26 mei |
Ouders C3 |
Week 23, Vanaf maandag 2 juni |
Ouders B1 |
Week 24, Vanaf maandag 9 juni |
Ouders E’tjes |
Week 25, Vanaf maandag 16 juni |
x |
Week 26, Vanaf maandag 23 juni |
Ouders D3 |
Week 27, Vanaf maandag 30 juni |
Ouders D1 |
Week 28, Vanaf maandag 7 juli |
Ouders F’jes |