Voorzitter gezocht

Onze mooie en ambitieuze vereniging is op zoek naar een nieuwe:

VOORZITTER

De afgelopen vijf jaar heb ik met veel plezier onze mooie verenging meegeholpen verder vooruit te komen. Ik heb altijd gezegd bij een bepaald punt ga ik stoppen en wordt het tijd voor nieuwe frisse energie. Dat moment is nu gekomen. Vandaar deze oproep voor een opvolger.

Wat doe ik allemaal?

• ik mag de bestuursvergaderingen een keer per maand voorzitten
  • ik mag sparren met enthousiaste vrijwilligers binnen onze club die bruisen van ideeën en kijken hoe we dat binnen onze mogelijkheden vorm mag geven
  • ik ben contactpersoon naar onze sponsoren, dit doe ik ook samen met de sponsor commissie.
  • ik vertegenwoordig onze club in de gemeente. Dat is nu actueel voor het sportpark maar in het verleden genoeg met andere zaken te maken gehad.
  • je bedenkt samen oplossingen op hindernissen die er onderweg komen zoals ik heb gehad Corona.
  • ik praat veel met individuele leden en ouders over wat goed gaat en wat beter kan.

Ik zoek een enthousiaste opvolger die hopelijk veel beter weet dan ik hoe het verder moet. Wil je een keer vrijblijvend praten / koffie drinken?
App mij op 06-10167919 of stuur een email naar voorzitter@asvdkorfbal.nl

Word jij de nieuwe mij?