Kampioenen parade (deel 2)

De C2 van Titia, wist vandaag met een mooie overwinning kampioen te worden

E1, het team van Mirthe en Luuk moest wachten tot de laatste wedstrijd. Deze wonnen zij in Lelystad en bij thuiskomst konden zij gehuldigd worden.

F5, Het team van Anna en Marit was vorige week eigenlijk al kampioen geworden als winnaar in hun poule. Vandaag was de huldiging.

E5, het team van Amber en David hadden zich vorige week al verzekerd van het kampioenschap. Vandaag mochten ze hun medailles ontvangen.

E3, het team van Marscha en Asmara hadden het vandaag niet zelf in de hand. Ze waren afhankelijk van de uitslag van Dos kampen. Zelf wonnen ze hun laatste wedstrijd en Dos liet verstek gaan en verloor. Hierdoor werd de E3 gezamenlijk kampioen met Dos.

Ook wist de B1 vandaag kampioen te worden

Hieronder een samenvatting van alle blij gezichten op de kampioensfoto’s van dit veld seizoen!