Nu al kampioenen in de najaar-competitie bij ASVD | Q-Cape

De afgelopen weekenden hebben we de eerste kampioenen mogen huldigen die net voor het zaalseizoen kampioen in hun poule zijn geworden. Het waren er dit jaar zoveel dat we zelfs extra hulp hebben moeten inroepen van Lillian en Brenda. Hartelijk dank beiden voor alle goede voorbereidingen.

We zijn als bestuur uiteraard zeer blij en trots met deze grote aantallen en het blijkt dat we met elkaar goed bezig zijn en de verenging op alle niveaus weer een stapje verder hebben laten zetten.

Kampioen zijn geworden: ASVD | Q-cape 3, A1 en de C1

ASVD | Q-cape 3
Onder aanvoering van Ingrid had met een directe concurrent te maken en ieen aantal spelers hadden slecht geslapen in aanloop naar dit duel. Er moest alleen gewonnen worden omdat dan het onderling resultaat in het voordeel van ons derde was. De wedstrijd die nooit een wedstrijd werd eindigde in 30-6 (!) Dus gelukt en een trotse Marten mocht de extra medaille ook overhandigen en met ze op de foto. Van harte gefeliciteerd.

ASVD | Q-Cape A1
Alle wedstrijden ruim gewonnen. Onze A1 zet een traditie voort en wel het winnen van een kampioenschap.  De ploeg van coaches Rik en Jorn hebben alle wedstrijden ruim gewonnen dus dat belooft wat in de zaal.  Wat een knappe prestatie.

ASVD | Q-Cape C1
Weer een Jorn als coach die kampioen werd met zijn team. De C1 kwam enthousiast terug uit Lelystad na een klinkende overwinning van 3-17 op Exakwa. Ze kunnen niet meer ingehaald worden alleen kan een ploeg gelijk komen met ze maar laat dat aanstaande zaterdag niet gebeuren. C1 ook van harte gefeliciteerd.