Meer veldkampioenen bij ASVD | Q-cape najaar 2024

Op de (bijna) laatste speeldag van de najaarsveldcompetitie stonden er nog heel wat kampioenschappen op het spel. Vorige week werden al de ASVD kampioenen S3, A1 en C1 gehuldigd.

ASVD | Q-cape E5
Om 9 uur moest E5 op het ASVD-veld winnen van Elburg E1 om het kampioenschap binnen te halen. Dit lukte door een 9-3 overwinning. Alleen in de allereerste wedstrijd van het seizoen was er een gelijkspel voor dit talentvolle team. Daarna alleen overwinningen. Verdiende medailles voor het team van Mirthe en Thom.  Gefeliciteerd Bram, Hendrik, Sara, Lotte, Tess en Renske.

ASVD | Q-cape F3
Ook om 9 uur de kampioenswedstrijd voor ASVD | Q-cape F3. Het team van Cathelijne en Jasmijn moest winnen om Rood wit F1 voor te blijven. Ook F3 verloor alleen de allereerste wedstrijd van het seizoen van Hellas ’63 F1. Rood Wit voorblijven lukte via een 5-0 overwinning tegen Sparta Zwolle F2. Daar waren ook de felicitaties, medailles, drinken en patat voor Jaïr, Jari, Luuk, Daan, Faye en Esmee.

ASVD | Q-cape F1
Om 10 uur was het de beurt aan de kampioenen van F1. Dit team was al kampioen maar wilde het seizoen graag thuis afsluiten. Er werd met 21-1 gewonnen van Dos Kampen F1. Dit team wist onder leiding van Matthias en Isa maar liefst 115 doelpunten te maken in 6 wedstrijden. Een welverdiend kampioenschap voor  Thijn, Thomas, Loeke, Nilou en Philip.

ASVD | Q-cape E2
ASVD | Q-cape E2 was  in een kampioensstrijd verwikkeld geraakt met ASVD | Q-cape E4. Vorige week werd er verloren van E4. Betekende dit uitstel of afstel van het kampioenschap? Vandaag werd door een 0-8 overwinning in Zwolle alsnog het kampioenschap binnen gehaald. Hierdoor wisten ze ASVD | Q-cape E4 1 punt voor te blijven. Bij terugkomst in Dronten bloemen voor coach Marianne. En natuurlijk medailles, drinken en patat voor de kampioenen Ferre, Neil, Meave, Lauren, Isa en Elisabeth.  Ook felicitaties voor de afwezige trainers David en Amber.

We rekenen ook in de zaal weer op veel (jeugd)kampioenen.