SEIZOENSAFSLUITING | 1 juni

In het één na laatste weekend van het seizoen 2023-2024, op 1 juni, is er weer de traditionele seizoen afsluiting van ASVD | Q-cape.
ASVD 1 en 2 spelen die de dag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.

Alle leden en ouders van (jeugd)leden en aanhang kunnen deelnemen.
Je moet je voor de barbecue van tevoren aanmelden.

Opgeven kan tot en met dinsdag 28 mei via barbecue@asvdkorfbal.nl of onderstaand formulier. Mail je naam / de namen van de personen waar je mee komt.

Je krijgt een korte mail terug als, oké of staat genoteerd, zodat je weet dat je opgave binnen is gekomen.

Als je dit seizoen vrijwilliger bent, is meedoen aan deze barbecue gratis.

Zet in je mailtje daarom welk vrijwilligerswerk je afgelopen jaar gedaan hebt, doe dit voor elke persoon die je opgeeft.

Als je GEEN vrijwilliger bent, kun je ook meedoen, de kosten zijn dan € 12,00 per persoon. (voor kinderen tot 10 jaar zijn er (gratis!) bolletjes knakworst en ranja, ook deze kinderen dienen aangemeld te worden, i.v.m. de inkoop).

De barbecue begint rond 17.30 uur.

Ook nu geldt weer voor iedereen:
NIET OPGEVEN = NIET MEEDOEN!

Dit i.v.m. het bestellen van voldoende eten etc.

Net als voorgaande jaren wil het bestuur alle mensen die zich voor de vereniging hebben ingezet bedanken en daarom deze barbecue aanbieden. De barbecue is daarmee tevens het vrijwilligersfeest. Wekelijks zijn de trainers, coaches en scheidsrechters voor de vereniging in touw. Meer op de achtergrond, maar zeker niet minder belangrijk, alle vrijwilligers die het commissie-, bestuurs- en uitvoerende werk doen.

We rekenen weer op een grote deelname! Tot dan,

Er zijn nog diverse helpers nodig op 1 juni, o.a. voor  de bardienst, helpen in de keuken met salades en afwas en ondersteuning van de “bakploeg”. Als je wilt helpen op 1 juni, neem dan contact op met Titia via verenigingswerk@asvdkorfbal.nl, of zet het bij je aanmelding.

Bestuur ASVD | Q-cape