Starttoernooi en clinic zaterdag 12 november 2022

31 oktober 20220

Het zaalseizoen staat voor de deur! Zaterdag 12 november 2022 vindt de traditionele aftrap van het zaalseizoen weer plaats in Sporthallen ´t Dok in Dronten.

Deze dag wordt gestart met 2 clinics. Voor de jongste jeugd (Kangoeroes t/m C’s) verzorgt Petra Leijten een leuke en sportieve clinic. In de andere zaal wordt er voor de oudere jeugd (D’s t/m A’s) een clinic verzorgt onder leiding van Eric Geijtenbeek. Eric is samen met Niels van Ravenswaaij en Bart Snelling Berg dit seizoen verantwoordelijk voor de selectie van ASVD. Tijd om deze trainer dus ook eens te leren kennen voor de jeugd en tips te krijgen van onze hoofdtrainer tijdens deze clinic!

Na de clinic is het de beurt aan Senioren 3 & 4, zij spelen om 12.15 uur een oefenwedstrijd. Het 3e speelt tegen Dos Kampen 3 en het 4e trapt de oefencampagne af tegen Antilopen 4.

Vervolgens start om 13.30 uur het starttoernooi met 2 wedstrijden van ASVD 2. Vervolgens starten om 15.30 uur de eerste wedstrijden van de 1e teams. De teams die we dit jaar mogen verwelkomen op het starttoernooi zijn DOS-WK, Noviomagum en Antilopen. Na afloop van de eerste wedstrijden, spelen de winnaars en de verliezers nog een wedstrijd tegen elkaar. Tussendoor is er een voor het publiek nog een leuke prijs te winnen tijdens een (nu nog geheime activiteit) half-time show!

Na afloop van deze wedstrijden is er nog plaats voor de laatste 2 oefenwedstrijden van deze dag. Om 18.00 uur speelt ASVD A1 een oefenwedstrijd tegen Synergo A1 en speelt ASVD 5 tegen Telstar 4.

Kortom, veel vermaak en genoeg te zien! Laat het zaalseizoen maar weer beginnen.